torsdag, juli 10

Loppis-runda


Tjohej! 
Det har blivit en ofrivillig bloggpaus här, då jag precis har avverkat åtta dagar i rad på jobbet. Det märks att jag inte är van att jobba så sent, det enda jag har gjort i åtta dagar är att äta, jobba och sova.. Men idag var jag äntligen ledig och det firade jag med att åka på loppis-runda! 

Började med att åka till Timrå gårdsbutik, ett fantastiskt ställe som ligger fantastiskt vackert vid vattnet. Älskar känslan på butiken också och det finns hur mycket fint som helst!


Efter besöket på gårdsbutiken så åkte jag vidare ut på Tynderö, för att kolla in loppis-utbudet och jag blev inte besviken! Hittade jättefina grejer för inga pengar alls, så det blir definitivt ett eller två återbesök! 

Avslutade kvällen med att åka ut till stallet och bygga hage! Perfekt sätt att runda av dagen på! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar